Blurs of a dream - Work in progress



Jag har just nu många bollar i luften. Skissar fram en massa olika teckningar under mina sömnlösa nätter, och dessutom vill jag göra klart alla. Så det blir en hel del teckningar som är pågående arbete.

Denna teckning är en suddig bild från en dröm jag hade för ganska länge sedan. Drömmen handlade om att jag var på en annan planet och öppnade olika dörrar som ledde till andra galaxer. Det är väl det som teckningen ska symbolisera, hade jag tänkt mig i alla fall. Kladdet i blått är skapat av vattenlösliga färgpennor. I princip ritade jag med två olika färger huller om buller och strök sedan över färgen med vattendoppade fingrar. Funderar på om jag ska ta en våt pensel och köra över hela rutan med färg. Blir kanske snyggare så...

Kommentarer
Postat av: Mikalotte

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-07-04 @ 07:44:47
URL: http://mikalotte.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0