Sylvia Ji






Sylvia Ji är en konstnär jag verkligen beundrar. Hennes konst ger mig enormt mycket inspiration. Kanske inte så konstigt att jag älskar att teckna kvinnor? Ibland kan jag titta på Sylvia Jis konst i timmar, bara för att det är så vackert och inspirerande. Jag hoppas att min framtid inom konsten är så här vacker. Den dagen då jag är hälften så duktig som Sylvia Ji är en dag då jag kan känna mig väldigt lycklig.



Sylvia Ji is an artist I really admire. Her art gives me tremendous inspiration. Sometimes I look at Sylvia Ji art for hours, just because it is so beautiful and inspiring. On the day when I'm half as good as Sylvia Ji, is a day when I can estimate myself as very lucky.


Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Helt rätt! :)

2011-07-14 @ 14:16:50
URL: http://lisbom.blogg.se/
Postat av: Fjodors

Wow! Tack för tipset! Underbart vackert

2011-07-14 @ 19:12:56
URL: http://elligustavssmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0