Shoes - Work in progress



Det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Men har man mycket att göra så har man, eller hur? :)

Detta är i alla fall en ny skiss som jag gjorde för några kvällar sedan. Fokuset ligger på skorna, därav titeln. Vet inte riktigt om jag ska färglägga bilden med akvarellfärger eller Promarker pennor eller kanske både och... Får fundera på det ett tag till.

Nu ska jag göra mig klar för fest. Ha det bra :)



This is a new sketch that I did a few nights ago. The focus is on the shoes, hence the title. Do not really know if I should paint the picture with water colors or Promarker pens, or perhaps both ... Shall think about it a while longer.
Now I will get ready for a party. Take care :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Färg låter bra i alla fall. Tycker riktigt mycket om de senaste färglaggda bilderna du publicerat.

Iförsig tycker jag att allt du gör är så himla fint. Så vad du än bestämmer dig för att använda för media kvittar. Det kommer att bli svinsnyggt i all fall. det är jag övertygad om :)

2011-07-29 @ 16:51:35
Postat av: Lisa - tecknar

Haha jo visst är det det! :)

Vad är det du tänkt inom inredning?

2011-07-29 @ 16:51:49
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0