Shoes - Work in progress #3



Det tar en hel del tid att måla med Promarker pennor eftersom jag skuggar med flera lager av färgerna. Hade glömt hur lång tid det egentligen tar. Har inte målat med Promarker pennor sedan jag gick sista året på gymnasiet (gick på Textil & Design vilket är anledningen till att jag ofta målade med Promarker pennor innan). Dessutom har jag märkt hur ovan jag är. Ni ser hur ojämn färgen är. Så blir det ibland om man inte övat på länge.

Nu ska jag iväg på några ärenden innan det blir slapp framför tv:n. Ha det bra :)



It takes a lot of time to paint with Promarker pens because I shade with multiple layers of the colours. Had forgotten how long it actually takes. Have not painted with Promarker pens since I was last year in high school (went to the Textile & Design, which is why I often painted with Promarker pens before). Also, I noticed how unfamiliar I am. You see how the colour is uneven.
Take care :
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0