Hair


Material: A3 Canson skisspapper, Derwent Graphic pennor; 2H, HB, 3B och 6B

Denna blev jag klar med i början av veckan, men eftersom jag haft så mycet annat för mig har jag inte haft tid att lägga upp denna. Jag tänkte inte ens på att jag inte laggt upp denna här på bloggen förrän för ett par minuter sedan.

Som jag sa igår kan jag helt enkelt inte hålla mig borta från att rita kvinnor, det verkar nästan omöjligt. Hur som helst ska jag försöka börja utveckla mina teckningargenom att rita bakgrunder, blanda tekniker, klippa/klistra och sådant. Jag kan i alla fall börja där. Sedan får jag se om sjävla motiven i mina teckningar förändras.

Jag är inte bra på allt (vilket ni säkert har märkt) men jag kan göra mitt allra yttersta och bästa för att bli så bra som möjligt. Försöker peppa mig själv!

Kommentarer
Postat av: Lisa - tecknar

Kvinnor ät ju roligast att rita med sitt hår och mjuka drag i ansiktet! Du har fått ett väldigt fint "flyt" i håret :)

2011-07-09 @ 12:53:54
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0