Books about starting a business



Detta är ett par av de böcker jag lånade på biblioteket för någon dag sedan. Som ni kan se handlar det om företagande. Dessutom har jag en hel pärm full med papper om företagande, de olika bolagsformerna, bokföring m.m. (det är riktigt bra att ha en förälder som jobbar på skatteverket, jag får hela tiden hem en massa nya och uppdaterade papper om just företagande).

Jag kunde en hel del om företagande sedan innan (bland annat för att jag gått en gymnasielinje där vi läste mycket om att starta eget) men kan knappast allt. Så det är ganska skönt att kunna läsa sig till en massa nya saker. Det får mig att känna mig peppad som in i! Jag kommer att vara sååååå lycklig den dagen då jag öppnar portarna till mitt alldeles egna företag :)



These are a few of the books I borrowed from the library the other day. It's about starting a business
. I also have an entire binder full of papers on starting a business, the various company forms, bookkeeping, etc.
I knew quite a lot about starting a business
since before, but hardly everything. So it's quite nice to be able to read about new things. I will be sooooo happy the day when I open the doors to my very own business :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till med företaget :)

2011-07-22 @ 11:27:29
Postat av: Lisa - tecknar

Vad ska du starta? :D

2011-07-22 @ 13:15:58
URL: http://lisbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0