3 abstract

 

Jag har börjat plugga engelska på heltid igen, så det kommer tyvärr att bli mindre tid till tecknandet. Men självklart kommer jag att fortsätta teckna, bara det att det kommer att begränsa sig till helgerna. Hur som helst är detta tre abstrakta kladdar som jag gjorde i helgen. Vet inte om jag ska utveckla dem på något sätt. Kanske göra tavlor utav dem? Hm, får fundera på det ett tag.

 

 

 

I have started studying English full time again, so there will unfortunately be less time for my art. But of course I will continue to draw, just that it will be limited to weekends. Anyway, this three abstract drawings that I made this weekend. Do not know if I will develop them in any way. Maybe make pictures of them? Hmm, must think about it for a while...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0