Hot stuff - Work in progress #2






Så här ser resten av ansiktet ut. Kroppen får ni inte se förrän den är klar. Stör mig just nu lite på håret, får inte till det riktigt. Varför måste hår vara så svårt att rita? Måste öva som fan på det alltså! Vissa ställen på håret tycker jag att jag lyckats bra med, men resten är inte speciellt snyggt alls. Får nog ta och pilla med det en stund till. Resten av teckningen blir nog klar imorgon eller på fredag, beroende på när jag har tid att göra den klar. Har massa plugg som jag måste fixa också innan jag åker till Prag. Eftersom jag åker på torsdag så missar jag 2 dagar plugg, vilket kan vara jävligt avgörande :P

Men nej, nu ska musiken ljuda i öronen samtidigt som jag ska försöka fixa håret på teckningen. Öva är det ju som gäller :)

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Tack så mycket! :)



Vad duktig du är! Superfin teckning!

2010-10-01 @ 20:35:42
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0