Beauty - Work in progress #2






Här får ni se lite av bakgrunden på teckningen också. Som ni märker så vill jag inte avslöja allt än.

Jag har lite beslutsångest. Vet inte om jag ska färglägga bilden eller bara köra i svart/vitt. Vet inte vad som kommer att bli snyggast. Jag lutar egentligen mer mot svart/vitt än mot färg, så jag borde kanske gå på magkänslan...

Vad jag än bestämmer mig för så kommer jag inte att göra mer på denna förrän efter att jag kommit hem från Prag (om det inte kliar allt för mycket i fingrarna ikväll när jag egentligen borde packa klart inför resan). När det kliar i fingrarna är det svårt att säga nej.

Det är kanske bäst att jag börjar packa redan nu, så har jag antagligen lite tid för tecknande ikväll. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0