Vallmo - Klotter




Ibland brukar jag sitta och låta pennan dras över ett tomt papper, oftast utan att jag egentligen tänker på vad jag gör. Detta är för mig klotter som kan trigga omedveten inspiration som finns i mitt huvud. Tycker att vallmoblommor är väldigt fina, det är kanske en hint till mig att jag ska utveckla detta och göra en stor teckning av vallmoblommor? Vem vet, det var ju som sagt helt omedvetet som detta fastnade på pappret...

Tänkte bara visa er hur dålig jag kan vara på att teckna också. Raka linjer har visat sig att det inte riktigt är min grej, det är något jag verkligen måste jobba på. Jag tycker att det kan vara intressant för er att få se hur dålig jag också kan vara. Jag är lååångt ifrån perfekt (trots att jag oftast är perfektion när det gäller vissa saker, men det är ju mer ett karaktärsdrag än något annat). Jag vill ju också dela med mig av min precoss till att bli bättre, vilket betyder att jag kommer att fortsätta att visa er teckningar som jag kan ha misslyckats med totalt. Jag är ju bara mänsklig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0