Beauty




Material: A3 Canson skisspapper, Derwent Graphic pennor; HB, B och 2B


Nu är den klar. Äntligen. Bakgrunden tog en hel del tid kan jag ärligt säga. Teckningen är fotad, därför är den mörkare än i verkligheten. Och jag vet att det kan vara ganska svårt att se vad den föreställer. Men det är i alla fall en tjej som står i vinden uppe på en stor sanddyna mitt ute i öknen.

Syns det att det är sanddynor i bakgrunden? Jag har ju blivit ganska förälskad i öken så jag tyckte att jag skulle testa att göra en bakgrund med sanddynor. Den tog som sagt en hel del tid att göra, så jag kan inte vara annat än i alla fall ganska nöjd med den.

Nu längtar jag efter att börja med en ny teckning. Vi hörs! :)


Kommentarer
Postat av: emina

Häeligt motiv:)



SV: ja jag kollar lite på tradera också efter lacket! Dock kostar det ju nästan dubbla än vad det gjorde i butik förut haha .

2010-10-07 @ 16:31:16
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0